2019/03/15

Uzņēmumiem Latvijā aktīvāk jāizmanto e-komercijas iespējas

Uzņēmumiem Latvijā aktīvāk jāizmanto e-komercijas iespējas

“SEB banka” izpētījusi, ka Latvijā tikai piektā daļa jeb 20% maza un vidēja lieluma uzņēmumu (MVU) savas preces vai pakalpojumus klientiem piedāvā iegādāties tiešsaistē.

Datu avots: Baltijas biznesa pārskats - Janvāris, 2019

“Lai gan procentuāli redzam, ka elektronisko kanālu izmantošana MVU vidū nav ļoti izplatīta, Latvijā netrūkst unikālu piemēru. Arī mums ir uzņēmēji, kas izkāpuši no savas komforta zonas un pēc ilgu gadu darbošanās tradicionālajā vidē sākuši izmantot digitālos kanālus. Elektroniskās komercijas un digitālā mārketinga apgūšana nav nekas neiespējams. Ikvienam, kurš no maza vai vidēja uzņēmuma vēlas kļūt par lielu un veiksmīgu, tas neizbēgami jādara. Lai gan Latvija ir perfekta vieta, kur uzsākt savu uzņēmējdarbību un pamēģināt, šeit ir ļoti niecīgs tirgus. Tieši tādēļ ikvienam uzņēmējam ir jādomā plašāk, kā pārkāpt robežas un iekarot citu valstu tirgus. Un to var izdarīt, uzsākot tirdzniecību internetā”, uzskata LIA izpilddirektore Ina Gudele.

I.Gudeles intervija portālam LA.LV pieejama šeit >>> 

Up